YÖNETİCİ SEKRETERİ NEDİR ?
Yönetici Sekreteri; kendi başına ve belirli bir süre içerisinde, büro makinelerini kullanarak, büro yönetimi, büro içi ve dışı iletişimi sağlama, yöneticinin günlük işlerini organize etme, belge hazırlama, dosyalama işlemlerini yürütme, sunum yapma, toplantı ve seyahat organize etme bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişidir.
YÖNETİCİ SEKRETERİ KURS BAŞVURU KOŞULLARI NELERDİR ?
- İlköğretimi tamamlamış olmak.
- Mesleğin gerektirdiği işleri ve yeterlikleri yapacak bedensel ve fiziksel özelliklere sahip olmak.
YÖNETİCİ SEKRETERİ KURSU İSTİHDAM ALANLARI NELERDİR ?
Mesleğin gerektirdiği yeterlikleri kazanan bireyler Büro Yönetimi ve Sekreterlik alanında;
- Küçük veya büyük ölçekli işletmelerde, ,
- Resmi ve özel kurumlarda,
- Kendi işyerinde vb. yerlerde çalışabilirler.
YÖNETİCİ SEKRETERİ KURSU KAZANIMLARI NELERDİR ?
Programın sonunda mesleğe yönelik olarak öğrenci / kursiyer;
- Mesleğin ait olduğu alandaki temel bilgi ve becerileri kazanabilecektir
- Alanın gerektirdiği temel yeterliklere sahip olabilecektir.
- Mesleğin gerektirdiği işleri yapabilecektir.
- Mesleğin gerektirdiği özel mesleki yeterlikleri kazanabilecektir.
- Öğrenci/Kursiyer merkezli daha aktif ve kendi hızına göre öğrenme olanağı tanıyan kazanımlara sahip olabilecektir.
Yönetici sekreterisertifikasını almak isteyen kişiler kurumumuz Özel Başkent Ata Meslek Edindirme Kurslarına başvuru yaparak belgeyi temin edebilirler. Whatsapp iletişim hattımızdan ( 0 543 150 55 71) soru, görüş ve önerilerinizi yazabilirsiniz.