Danışma Görevlisi kursu nedir?
Kendi başına ve belirli süre içerisinde iş yerine gelen konukları karşılama, büro makinelerini kullanarak büro içi ve dışı iletişimi sağlama,günlük işleri organize etme,belge akışını takip etme bilgi ve becerisine sahip olan bireydir.
Danışma Görevlisi kursu katılım koşulları nelerdir?
- Okuryazar olmak.
- 13 yaşını tamamlamış olmak.
- Kurs programının öngördüğü temel becerileri gerçekleştirebilecek yeterliliğe (fiziksel, psiko-motor) sahip olmak.
Danışma Görevlisi kursu istihdam alanları nelerdir?
Sertifika sahibi bireyler aşağıda verilen alanlar başta olmak üzere mesleki yeterliliklerine göre benzer alanlarda da çalışabilmektedirler.
- Küçük veya büyük ölçekli işletmelerde,
- Resmi veya Özel kurumlarda,
- Kendi işyerleri vb. yerlerde çalışabilirler.
Danışma Görevlisi kurs sonundaki kazanımlar nelerdir?
Programın sonunda mesleğe yönelik olarak öğrenci / kursiyer;
- Mesleğin ait olduğu alandaki temel bilgi ve becerileri kazanabilecektir.
- Alanın gerektirdiği temel yeterliliklere sahip olabilecektir.
- Mesleğin gerektirdiği işleri yapabilecektir.
- Mesleğin gerektirdiği özel mesleki yeterlikleri kazanabilecektir.
- Öğrenci/Kursiyer merkezli daha aktif ve kendi hızına göre öğrenme olanağı tanıyan kazanımlara sahip olabilecektir.
Danışma Görevlisi sertifikası almak isteyen kişiler; kurumumuz Özel Başkent Ata Eğitim Kurslarına başvuru yaparak belgeyi temin edebilirler. Whatsapp iletişim hattımızdan (0 542 155 55 71 ) soru, görüş ve önerilerinizi yazabilirsiniz.