TİCARET SEKRETERLİK NEDİR?
Ticaret Sekreter, ofise gelen insanlara profesyonel bir karşılama sunarak iş imajını yansıtır.Birçok şirket ve kurumlarda sekreter kişisel asistan olarak çalışırlar.Sekreter, bir şirket veya yönetici için temel büro, organizasyon ve ofis sorumluluklarını yerine getiren mesleki unvan.
TİCARET SEKRETERLİK KURSU BAŞVURU KOŞULLARI NELERDİR?
- İlköğretimi tamamlamış olmak.
- Mesleğin gerektirdiği işleri ve yeterlikleri yapacak bedensel ve fiziksel özelliklere sahip olmak
TİCARET SEKRETERİ KURSU İSTİHDAM ALANLARI NELERDİR ?
Mesleğin gerektirdiği yeterlikleri kazanan bireyler Büro Yönetimi ve Sekreterlik alanında;
- Küçük veya büyük ölçekli işletmelerde,
- Resmi ve özel kurumlarda,
- Kendi işyerinde vb. yerlerde çalısabilir
TİCARET SEKRETERİ KURSU SONUNDAKİ KAZANIMLAR NELERDİR ?
Programın sonunda mesleğe yönelik olarak öğrenci / kursiyer;
- Mesleğin ait olduğu alandaki temel bilgi ve becerileri kazanabilecektir.
- Alanın gerektirdiği temel yeterliklere sahip olabilecektir.
- Mesleğin gerektirdiği işleri yapabilecektir.
- Mesleğin gerektirdiği özel mesleki yeterlikleri kazanabilecektir.
- Öğrenci/Kursiyer merkezli daha aktif ve kendi hızına göre öğrenme olanağı tanıyan kazanımlara sahip olabilecektir.
Ticaret sekreteri sertifikasını almak isteyen kişiler kurumumuz Özel Başkent Ata Meslek Edindirme Kurslarına başvuru yaparak belgeyi temin edebilirler. Whatsapp iletişim hattımızdan ( 0 543 150 55 71) soru, görüş ve önerilerinizi yazabilirsiniz.