TEMEL SEKRETERLİK HİZMETLERİ NEDİR?
Büro makinelerini kullanarak, büro içi ve dışı iletişimi sağlama, dosyalama işlemlerini organize etme bilgi ve becerisine sahip olan kişilerdir.
TEMEL SEKRETERLİK HİZMETLERİ KURSU BAŞVURU KOŞULLARI NELERDİR?
- En az ilkokul mezunu olmak
- Okuma ve yazma bilmek
- Mesleğin gerektirdiği yeterliliklere sahip olmak.
TEMEL SEKRETERLİK HİZMETLERİ KURSUNU BİTİRENLER NERELERDE İSTİHDAM EDİLİRLER:
- Küçük veya büyük ölçekli işletmelerde
- Resmi ve özel kurumlarda
- Kendi iş yerlerinde vb. alanlarda istihdam edilirler.
BU KURS SONUNDAKİ KAZANIMLAR:
- Alanın gerektirdiği temel yeterliliklere sahip olabilecektir
- Mesleğin gerektirdiği özel mesleki yeterlikleri kazanabilecektir.
- Öğrenci/Kursiyer merkezli daha aktif ve kendi hızına göre öğrenme olanağı tanıyan kazanımlara sahip olabilecektir.
Temel Sekreterlik Hizmetleri sertifikasını almak isteyen kişiler kurumumuz Özel Başkent Ata Meslek Edindirme Kurslarına başvuru yaparak belgeyi temin edebilirler.
Whatsapp iletişim hattımızdan ( 0 553 988 55 79) soru, görüş ve önerilerinizi yazabilirsiniz.