SEKRETERLİK NEDİR?
Sekreter, ofise gelen insanlara profesyonel bir karşılama sunarak iş imajını yansıtır.Birçok şirket ve kurumlarda sekreter kişisel asistan olarak çalışırlar.Sekreter, bir şirket veya yönetici için temel büro, organizasyon ve ofis sorumluluklarını yerine getiren mesleki unvan.
SEKRETERLİK KURSU BAŞVURU KOŞULLARI NELERDİR?
- 13 yaşını tamamlamış olmak
- En az ilkokul mezunu olup okuma-yazma bilmek
- Mesleğin gerektirdiği yeterliliklere sahip olmak.
SEKRETERLİK ALANI İSTİHDAM ALANLARI NERELERDİR?
- Büro
- Şirket
- Ofisler vs. gibi iş alanlarında istihdam edilirler.
SEKRETERLİK KURSU SONUNDAKİ KAZANIMLAR NELERDİR?
- Temel düzeydeki büro organizasyon işlemlerini yapması,
- Sunu hazırlama programını kullanarak doküman hazırlaması
- Toplantı organizasyonu yapması,
- Seyahat organizasyonu yapması
- Resmî yazı çeşitleri ve personel ile ilgili yazıları yazması,
- Kurum standartlarına göre iş mektubu çeşitlerini yazması,
- Kurum standartlarına uygun rapor yazması vs. gibi kazanımlar hedeflenmektedir.
Sekreterlik sertifikasını almak isteyen kişiler kurumumuz Özel Başkent Ata Meslek Edindirme Kurslarına başvuru yaparak belgeyi temin edebilirler. Whatsapp iletişim hattımızdan ( 0 553 988 55 79) soru, görüş ve önerilerinizi yazabilirsiniz.